[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.setFocus(variableName)Ustawia ogniskowanie bloku tekstowego o podanej nazwie zmiennej, dziêki czemumo¿na odczytywaæ informacje o tekœcie zawartym w danym bloku tekstowym, jeœliistnieje kilka bloków tekstowych.variableName, nazwa bloku tekstowegosetSelection(beginIndex, endIndex)Ustawia selekcjê wed³ug okreœlonych indeksów pocz¹tku oraz koñca.beginIndex, indeks pocz¹tku zaznaczeniaendIndex, indeks koñca zaznaczeniaObiekt dŸwiêkowy (Sound)Metoda Opis Argumentynew Sound (target)Tworzy nowy obiekt dŸwiêkowy.target, œcie¿ka dostêpu do klipu filmowegoattachSound(idName)Do³¹cza plik dŸwiêkowy z biblioteki do obiektu dŸwiêkowego.idName, identyfikator dŸwiêku w bibliotecegetPan()Zwraca poziom panoramy, ustawiony przez setPan.getTransform()Zwraca informacje o przekszta³ceniu dŸwiêku, wykonanym przez setTransform.getVolume()Zwraca poziom g³oœnoœci przypisany przez setVolume.setPan(pan)Ustawia balans kana³Ã³w lewy-prawy.pan, liczba od –100 (lewy) do 100 (prawy)setTransform(sxform)Ustawia sposób rozdzielenia dŸwiêku z kana³Ã³w lewego i prawego na poszczególneg³oœniki.sxform, obiekt przechowuj¹cy parametry transformacji dŸwiêku: ll, lr, rr i rlsetVolume(volume)Ustawia procentow¹ wartoœæ poziomu g³oœnoœci.volume, liczba od 0 (cisza) do 100 (g³oœno)start(secondOffset, loops)Odtwarza przy³¹czony dŸwiêk.secondOffset, punkt startowy dŸwiêku (w sekundach)loops, liczba okreœlaj¹ca, ile razy dŸwiêk bêdzie odtwarzanystop()Zatrzymuje odtwarzanie przy³¹czonego dŸwiêku.Obiekt ³añcucha znakowego (String)Metoda Opis Argumentynew String (value)Tworzy nowy obiekt ³añcucha znakowego.value, wartoœæ obiektu ³añcucha znakowegocharAt (index)Zwraca znak znajduj¹cy siê na pozycji wskazanej indeksem.index, pozycja, na której znajduje siê znakcharCodeAt (index)Zwraca kod znaku z pozycji o wskazanym indeksie.index, pozycja, na której znajduje siê znakconcat (string1,.,stringN)Wi¹¿e wskazane ³añcuchy.string1,.,stringN, ³añcuchy przeznaczone do powi¹zaniaObiekt ³añcucha znakowego (String)Metoda Opis ArgumentyfromCharCode (num1,.,numN)Zwraca ³añcuch znakowy utworzony ze wskazanych elementów.num1,.,numN, znaki tworz¹ce ³añcuchindexOf(searchString, fromIndex)Przeszukuje ³añcuch znakowy i zwraca miejsce wyst¹pienia po raz pierwszypod³añcucha wskazanego parametrem searchString.searchString, znak lub znakifromIndex, indeks startowylastIndexOf(searchString, fromIndex)Przeszukuje ³añcuch znakowy i zwraca miejsce wyst¹pienia po raz ostatnipod³añcucha wskazanego parametrem searchString.searchString, znak lub znakifromIndex, indeks startowyslice (indexA, indexB)Zwraca pod³añcuch umieszczony pomiêdzy wskazanymi indeksami, ³¹cznie z indexA,lecz bez indexB.indexA, punkt pocz¹tkowy ³añcuchaindexB, punkt koñcowy ³añcuchasplit (separator, limit)Zwraca tablicê dwóch lub wiêcej pod³añcuchów na podstawie argumentu separator.separator, znak oddzielaj¹cy pod³añcuchylimit, maksymalna iloœæ pod³añcuchów mo¿liwych do umieszczenia w tablicysubstr(start, length)Zwraca ³añcuch znakowy o podanej d³ugoœci, zaczynaj¹cy siê od indeksu start.start, indeks startowylength, d³ugoœæ pod³añcuchasubstring(indexA, indexB)Zwraca ³añcuch znakowy, którego pozycjê wyznaczaj¹ parametry indexA i indexB.indexA, punkt pocz¹tkowy ³añcuchaindexB, punkt koñcowy ³añcuchatoLowerCase()Zamienia znaki w ³añcuchu na pisane ma³¹ liter¹.toUpperCase()Zamienia znaki w ³añcuchu na pisane wielk¹ liter¹
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Linki
- Strona startowa
- Brian Lumley [Titus Crow 04] Spawn of the Winds (epub)
- Ludlum Robert Tajne Archiwa 04 Kod Altmana
- Cassandra Clare 04 Miasto Upadlych Aniolow
- Antologia SF Spotkanie w przestworzach 04 id
- Butcher, Jim Dresden 04 Rycerz Krolowej
- Brooks Terry 04 Kabalowa szkatula
- Becca Fitzpatrick 04 Finale
- Bleibtreu, Karl Bismarck 04
- Bradbury Ray Kroniki marsjanskie
- Harlan Coben Bez sladu
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- nurkowanie.opx.pl