[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.(http://www.c-i-a.com).CyberAtlas (www.cyberatlas.com).Deloitte Consulting (www.dc.com/deloitte_research/index.asp).Doyle Bill: Branding on the Internet, Forrester Report 1997(www.forrester.com).Forrester Research Inc.(www.forrester.com).Garth Hallberg: All Consumers Are Not Created Equal, Ogilvy & Mather 1999,GVU's 10th User Survey (www.cc.gatech.edu).Hoffman D.: Commercial Scenarios for the Web: Opportunities and Challenges.Project 2000 (www.ascusc.org).IAB on-line advertising effectiveness study Internet Advertising Bureau &Millward Brown Interactive 1997.(www.mbinteractive.com).II Badanie Polskich Uytkowników Sieci Internet, Katedra Marketingu AkademiiEkonomicznej wKrakowie, Kraków 2000, (http://badanie.ae.krakow.pl).Internet Advertising Bureau & Coalition for Advertising Supported Informationand Entertainment (www.iab.net).Internet Software Consortium (http://www.ripe.net).Jupiter Communication (www.jup.com).Kelsey Group & ConStat Inc.(www.kelseygroup.com).Media Metrix (www.mediametrix.com)Morgan Stanley Technology ResearchNetwork Wizards, (www.nw.com).NUA Internet Surveys (www.nua.ie).StatMarkets (www.statmarket.com).SPIS RYSUNKWRysunek 1.Uytkownicy Internetu, Listopad 2000 8Rysunek 2.Witryna WWW Compaq dostosowana do indywidualnej komunikacjizklientem.15Rysunek 3.Model komunikacji poprzez media tradycyjne.16Rysunek 4.Model komunikacji poprzez Internet.16Rysunek 5.Rodzaje komunikacji internetowej.36Rysunek 6.Modele komunikacji stosowane wzalenoci od brany produktów.37Rysunek 7.Elektroniczna wizytówka.48Rysunek 8.Badanie link popularity 51Rysunek 9.Logo programu LinksToYou: 55Rysunek 10.Najwaniejsze wyszukiwarki wiatowe.56Rysunek 11.róda informacji o stronach WWW w Yahoo.77Rysunek 12.Standardowe wymiary banerów stosowanych na stronach WWW.88Rysunek 13.Logo programu Associates 92Rysunek 14.Rejestrowanie zdarze podczas kampanii reklamowej bez pomocyAdSerwera.94Rysunek 15.Zasada dziaania AdSerwera 95SPIS WYKRESWWykres 1.Liczba uytkowników Internetu na wiecie (mln).9Wykres 2.Adaptacja mediów wgospodarstwach domowych wUSA.10Wykres 3.Liczba hostów internetowych wlatach 1989-1999, wedug danych zestycznia kadego roku (tys.).11Wykres 4.Wyksztacenie wiatowej populacji internetowej.20Wykres 5.Gówne zawody uytkowników Internetu.20Wykres 6.Roczny dochód wgospodarstwach uytkowników Internetu (w tys.$).21Wykres 7.Struktura pci uytkowników Internetu wUSA wlatach 1994 - 1998(dane zkwietnia kadego roku).22Wykres 8.Procentowy udzia pci uytkowników Internetu na wieciewposzczególnych kategoriach wiekowych.23Wykres 9.Stan cywilny uytkowników Internetu na wiecie.24Wykres 10.Dowiadczenie uytkowników Internetu wlatach.25Wykres 11.Sposoby zdobywania informacji ostronach WWW.46Wykres 12.Podobne badania przeprowadzono wPolsce 46Wykres 13.Badania popularnoci wyszukiwarek za pomoc liczników HitBox.57Wykres 14.Popularno wyszukiwarek na podstawie bada marketingowych.58Wykres 15.Popularno polskich portali.61Wykres 16.Udzia reklamy marki ireklamy wywoujcej dziaanie.87Wykres 17.wiatowe wydatki na reklam online wlatach 1996-1999 (mln $).96Wykres 18.wiatowe wydatki na reklam online wlatach 1995-2003 (mln $).97Wykres 19.Najpopularniejsze media reklamowo-promocyjne na rynkachwyspecjalizowanych USA.98Wykres 20.Prognoza rozwoju wiatowego rynku ecommerce (mld $).115Wykres 21.Udzia USA wwiatowym handlu elektronicznym wroku 1999.116SPIS TABELTabela 1.Udzia procentowy Internautów wród populacji kraju.8Tabela 2.Liczba komputerów podczonych do Internetu wPolsce oraz rocznyprocentowy wzrost.12Tabela 3.Charakterystyka poszczególnych mediów.13Tabela 4.rednia wieku uytkowników Internetu wodniesieniu do wybranychcech.24Tabela 5.Strategie promocji internetowej.38Tabela 6.Powizania pomidzy wiatowymi wyszukiwarkami.59Tabela 7.Popularno polskich portali.61Tabela 8.Cechy polskich portali.64Tabela 9.Rejestracja stron wwyszukiwarkach zagranicznych.74Tabela 10.Przybliony koszt reklamy wposzczególnych mediach.91Tabela 11.Grupy docelowe dziaa public relations.106Tabela 12.Efektywno, apopularno rónych narzdzi marketingowychwInternecie.124Tabela 13.Cechy gównych sieci afiliacyjnych.130Tabela 14.wiatowi liderzy aplikacji CRM.135 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • listy-do-eda.opx.pl