X


[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.(http://www.c-i-a.com).CyberAtlas (www.cyberatlas.com).Deloitte Consulting (www.dc.com/deloitte_research/index.asp).Doyle Bill: Branding on the Internet, Forrester Report 1997(www.forrester.com).Forrester Research Inc.(www.forrester.com).Garth Hallberg: All Consumers Are Not Created Equal, Ogilvy & Mather 1999,GVU's 10th User Survey (www.cc.gatech.edu).Hoffman D.: Commercial Scenarios for the Web: Opportunities and Challenges.Project 2000 (www.ascusc.org).IAB on-line advertising effectiveness study� Internet Advertising Bureau &Millward Brown Interactive 1997.(www.mbinteractive.com).II Badanie Polskich U�ytkowników Sieci Internet, Katedra Marketingu AkademiiEkonomicznej w�Krakowie, Kraków 2000, (http://badanie.ae.krakow.pl).Internet Advertising Bureau & Coalition for Advertising Supported Informationand Entertainment (www.iab.net).Internet Software Consortium (http://www.ripe.net).Jupiter Communication (www.jup.com).Kelsey Group & ConStat Inc.(www.kelseygroup.com).Media Metrix (www.mediametrix.com)Morgan Stanley Technology ResearchNetwork Wizards, (www.nw.com).NUA Internet Surveys (www.nua.ie).StatMarkets (www.statmarket.com).SPIS RYSUNK�WRysunek 1.U�ytkownicy Internetu, Listopad 2000 8Rysunek 2.Witryna WWW Compaq dostosowana do indywidualnej komunikacjiz�klientem.15Rysunek 3.Model komunikacji poprzez media tradycyjne.16Rysunek 4.Model komunikacji poprzez Internet.16Rysunek 5.Rodzaje komunikacji internetowej.36Rysunek 6.Modele komunikacji stosowane w�zale�no�ci od bran�y produktów.37Rysunek 7.Elektroniczna wizytówka.48Rysunek 8.Badanie link popularity 51Rysunek 9.Logo programu LinksToYou: 55Rysunek 10.Najwa�niejsze wyszukiwarki �wiatowe.56Rysunek 11.�ród�a informacji o stronach WWW w Yahoo.77Rysunek 12.Standardowe wymiary banerów stosowanych na stronach WWW.88Rysunek 13.Logo programu �Associates� 92Rysunek 14.Rejestrowanie zdarze� podczas kampanii reklamowej bez pomocyAdSerwera.94Rysunek 15.Zasada dzia�ania AdSerwera 95SPIS WYKRES�WWykres 1.Liczba u�ytkowników Internetu na �wiecie (mln).9Wykres 2.Adaptacja mediów w�gospodarstwach domowych w�USA.10Wykres 3.Liczba hostów internetowych w�latach 1989-1999, wed�ug danych zestycznia ka�dego roku (tys.).11Wykres 4.Wykszta�cenie �wiatowej populacji internetowej.20Wykres 5.G�ówne zawody u�ytkowników Internetu.20Wykres 6.Roczny dochód w�gospodarstwach u�ytkowników Internetu (w tys.$).21Wykres 7.Struktura p�ci u�ytkowników Internetu w�USA w�latach 1994 - 1998(dane z�kwietnia ka�dego roku).22Wykres 8.Procentowy udzia� p�ci u�ytkowników Internetu na �wieciew�poszczególnych kategoriach wiekowych.23Wykres 9.Stan cywilny u�ytkowników Internetu na �wiecie.24Wykres 10.Do�wiadczenie u�ytkowników Internetu w�latach.25Wykres 11.Sposoby zdobywania informacji o�stronach WWW.46Wykres 12.Podobne badania przeprowadzono w�Polsce 46Wykres 13.Badania popularno�ci wyszukiwarek za pomoc� liczników HitBox.57Wykres 14.Popularno�� wyszukiwarek na podstawie bada� marketingowych.58Wykres 15.Popularno�� polskich portali.61Wykres 16.Udzia� reklamy marki i�reklamy wywo�uj�cej dzia�anie.87Wykres 17.�wiatowe wydatki na reklam� online w�latach 1996-1999 (mln $).96Wykres 18.�wiatowe wydatki na reklam� online w�latach 1995-2003 (mln $).97Wykres 19.Najpopularniejsze media reklamowo-promocyjne na rynkachwyspecjalizowanych USA.98Wykres 20.Prognoza rozwoju �wiatowego rynku ecommerce (mld $).115Wykres 21.Udzia� USA w��wiatowym handlu elektronicznym w�roku 1999.116SPIS TABELTabela 1.Udzia� procentowy Internautów w�ród populacji kraju.8Tabela 2.Liczba komputerów pod��czonych do Internetu w�Polsce oraz rocznyprocentowy wzrost.12Tabela 3.Charakterystyka poszczególnych mediów.13Tabela 4.�rednia wieku u�ytkowników Internetu w�odniesieniu do wybranychcech.24Tabela 5.Strategie promocji internetowej.38Tabela 6.Powi�zania pomi�dzy �wiatowymi wyszukiwarkami.59Tabela 7.Popularno�� polskich portali.61Tabela 8.Cechy polskich portali.64Tabela 9.Rejestracja stron w�wyszukiwarkach zagranicznych.74Tabela 10.Przybli�ony koszt reklamy w�poszczególnych mediach.91Tabela 11.Grupy docelowe dzia�a� public relations.106Tabela 12.Efektywno��, a�popularno�� ró�nych narz�dzi marketingowychw�Internecie.124Tabela 13.Cechy g�ównych sieci afiliacyjnych.130Tabela 14.�wiatowi liderzy aplikacji CRM.135 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • listy-do-eda.opx.pl
  • Drogi użytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

    Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

     Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

     Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

    Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.