[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Drogê ewolucjijednostka ludzkiej œwiadomoœci z mineralnej fazy istnienia wesz³a w królestworoœlin.Nastêpnie stale wzrastaj¹c i ucz¹c siê, energia ¿yciowa przebieg³a ca³eskalê doœwiadczeñ od ryby do ptaka, a potem doskonali³a siê przez seriêwcieleñ, w ró¿ne rodzaje zwierz¹t a¿ do wcielenia w cz³onka rodziny „Homosapiens”.W czasie procesu ewolucji coœ, co nazywane jest „intuicja”, kontrolowa³o têsi³ê ¿yciowe.Intuicja jakimœ sposobem kieruje ¿yciowymi formami energii.Uczykoral budowaæ skorupê z wapna wydobytego z wody morskiej.Uczy ptaka budowaægniazdo i wieœæ wêdrowne ¿ycie.Stopniowo si³a ¿yciowa rozwija siê do poziomu,na którym nie jest ju¿ d³u¿ej zale¿na od intuicji.Mo¿e wytworzyæ maszynêcia³a, nadaj¹c¹ siê do zamieszkania przez œwiadomoœæ rodzaju ludzkiego,obdarzon¹ moc¹ rozumowania, opartego na wnioskowaniu.W procesie ewolucjiwykszta³ci³ siê cz³owiek jako œwiadome œrednie ja, ró¿ny i daleki odzwierzêcia.Zgodnie z Wiedz¹ Tajemna, zwierzêca œwiadomoœæ ni¿szego japrzy³¹cza siê w tym punkcie do œredniego ja.Œrednie, czy te¿ bardziejposuniête w rozwoju ja, u¿ywa wy¿szego, ni¿ ni¿sze ja, rozumu.W ci¹gu kilkupierwszych wcieleñ w istotê ludzka wciela siê ca³a osobowoœæ, tak wiêc istotazachowuje prawdopodobnie zdolnoœci i spostrze¿enia z poprzedniego ¿ycia.Ni¿szeja cz³owieka przechowuje wspomnienia poszczególnych wcieleñ, a poprzez rozwójœwiadomoœci jednostka „uczy siê”.Je¿ali ktoœ jest „star¹ duszê”, czyli kimœ,kto ¿y³ kilka razy, automatycznie „wie”, czyli ma przyswojone pewne pojêcia.Mamy tendencjê do unikania pope³niania wci¹¿ tych samych podstawowych b³êdów.To wyjaœnia, dlaczego ludzie s¹ tak ró¿ni.Posiadaj¹c ró¿ne doœwiadczenia, bêdêró¿nie reagowali w tej samej sytuacji, stosownie do ich wewnêtrznegodoœwiadczenia, przywo³anego w tym momencie.W ci¹gu okresu wzrostu œwiadomoœciWy¿sze Ja dzia³a jako przewodnik.Jest to „ja” stoj¹ce o jeden stopieñ wy¿ejponad œrednim ja w procesie ewolucji.Czuwa ono nad nami, nigdy nie zak³Ã³caj¹cnaszej wolnej woli, ale pomagaj¹c nam osi¹gn¹æ doœwiadczenia i rozwój.Kap³ani Wiedzy wierzyli w kolejne, coraz wy¿sze poziomy œwiadomoœci, ale wiedzêposiadali tylko o nastêpnym stopniu ewolucji ponad œrednie ja - o Wy¿szym Ja,czyli Aumakua.W ci¹gu ziemskiego okresu rozwoju jednostka œwiadomej energii, która nazywamy„cz³owiekiem”, ma jako podstawowe zadania nauczyæ siê kontrolowaæ zwierzêca,czeœæ swej ca³oœci, czyli ni¿sze ja i przewodziæ mu.„M³oda dusza” podlegaemocjom /którymi kieruje ni¿sze ja/ i rz¹dzi siê nimi.Gdy ktoœ jest starszy wpojêciu inkarnacji, ma tendencje do kontrolowania swoich emocji, zamiastpozwalaæ im rzêdziæ sob¹.„M³oda dusza” wpada we wœciek³oœæ, kiedy jest w z³ymnastroju, „stara dusza” powœci¹ga swe emocje i znosi przeciwnoœci w spokoju,lecz bez z³oœci.Jedynym uczuciem nie do przezwyciê¿enia jest uczucie mi³oœci.Mi³oœæ jest wspólnym mianownikiem ewolucyjnego wzrostu rodzaju ludzkiego.Doskona³a zdolnoœæ do mi³oœci oznacza zaawansowan¹ w rozwoju duszê.Stopniowouczymy siê kochaæ w wystarczaj¹cym stopniu, aby przejœæ na peziost Wy¿szego Ja.Mo¿e to wymagaæ tuzina inkarnacji, aby ni¿sze ja cz³owieka sta³o siê mniejpodobne do zwierzêcia i bardziej podobne do œredniego ja, ale kiedy lekcja tazostanie wyuczona, ni¿sza ja narodzi siê w nastêpnym ¿yciu jako œrednie ja.Wtym punkcie œrednie ja wstêpuje wy¿ej na poziom Wy¿szego Ja, gdzie œrednie jamê¿czyzny ³¹czy siê ze swym „duchowym towarzyszem” - œrednie ja kobiety, a tapo³¹czona i zjednoczone para staje siê nowym Wy¿szym Ja.Na poziomie Wy¿szegoJa mi³oœæ staj¹ siê doskona³a i bezinteresowna, jak to dzieje siê z mi³oœci¹mê¿czyzny i kobiety, którzy jednocz¹ siê i ³¹cz¹ awa osobowoœci w nowym Wy¿szymJa.To, jest owo „ma³¿enstwo w Niebiosach”, o którym czytamy w Biblii, a którejest prawdopodobnie Ÿród³em idei „bratnich dusz”.Dwutomowa praca Geralda Kassey „Egipt - œwiat³oœæ œwiata” /Egypt, the Light ofthe World/ omawia kult Ozyrysa, który kwit³ w czasach pierwszych egipskichtekstów pisanych, oko³o 6OOO lat tasu i wch³on¹³ wiele idei Wiedzy Tajeisnaj
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Linki
- Strona startowa
- E BOOK Helion FrontPage 2002 Praktyczne Projekty PL
- Komputer PC Cwiczenia praktyczne ver2 (4)
- FrontPage 2002 Praktyczne projekty (5)
- Goldsith Joel Praktykowanie obecnoÂœci (4)
- Wiedza tajemna w praktyce M F Long
- FrontPage 2002 Praktyczne projekty (7)
- FrontPage 2002 Praktyczne projekty (9)
- Goldsith Joel Praktykowanie ObecnoÂœci
- C Builder 5 Cwiczenia praktyczne
- Conrad Joseph Murzyn z zalogi Narcyza
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- streamer.htw.pl